nigdy bym nie pomyślała...

piątek, 27 stycznia 2023

 Drogi blogu, 
W zeszły piątek trafiłam do szpitala. Nigdy nie przyszło mi do głowy, że mogę być chora. A teraz lekarze powiedzieli, że czeka mnie leczenie do końca życia - cukrzyca.
Cały czas wydaje mi się, że przejdzie jak grypa. Mój mózg nie jest w stanie w ogóle wyobrazić sobie codzienności. A bardzo się staram. Nowa dieta, leki, więcej ruchu. Mama przyjechała mi pomóc, jest ze mną już prawie tydzień - jestem jej bardzo wdzięczna bo do tej pory tylko raz usiadłam i się rozpłakałam.  
Bo jestem silna, no ale bez przesady. 

Robiłam zdjęcia na oddziale.



1 komentarz:

  1. Jej, trzymam kciuki, żeby układało się jak najlepiej i żeby mimo choroby życie było dla Ciebie inspirujące i pełne radości. <3 I życzę dużo siły – ta zawsze się przydaje.
    PS. Nowe stickersy są piękne!

    OdpowiedzUsuń